POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w akcji charytatywnej „AKCJI 1,5% podatku dla Fundacji i Schroniska” wcześniejsza nazwa „Pełna miska dla schroniska” organizowanej w aplikacji mobilnej MyPetStory, zwanej dalej „Akcją”.
  2. Organizatorem Akcji jest firma MY PET STORY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zamościu, 22-400, ul. Jasna 9, nr NIP: 9223059029, zwana dalej „Organizatorem”.
  3. Akcja organizowana jest na terytorium Polski.
  4. Do wszelkich czynności w zakresie prowadzenia Akcji uprawniony jest Zarząd Organizatora.
  5. Akcja rozpoczyna się w Terminie rozpoczęcia akcji uzgodnionym z Beneficjentem i Sponsorem karmy a kończy w Terminie zakończenia.  przy czym Organizator zastrzega sobie możliwość jej przedłużenia.
  6. Każdy z Uczestników przez przystąpienie do Akcji akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest MY PET STORY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zamościu, 22-400, ul. Jasna 9, nr NIP: 9223059029.
  2. Dane będą przetwarzane w celu udziału w akcji na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a RODO.
  3. Dane mogą być udostępniane innym podmiotom wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w Regulaminie (tylko jeżeli ma zastosowanie, inaczej jest to dozwolone tylko na podstawie odrębnie wyrażonej zgody)
  4. Dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz UE.
  5. Dane będą przechowywane przez okres od Terminu rozpoczęcia akcji do 30 dni od daty Terminu Zakończenia Akcji.
  6. Każdy uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Każdy uczestnik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych lub jej wycofanie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  8. Każdy uczestnik ma prawo do przenoszenia swoich danych.
  9. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, faks 22 531-03-01,e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
  10. Administrator informuje także, że dane osobowe przekazane w celu uczestnictwa w Akcji nie będą służyły do działań zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.

WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI

  1. Uczestnikiem Akcji jest każde zarejestrowany w Aplikacji Schronisko i Fundacja, która w czasie jej trwania dokona logowania do aplikacji.
  2. Organizator zobowiązuje się do publikacji:
    – 5 „banerów” w aplikacji mobilnej MyPetStory na podstawie materiałów Uczestnika tj. 5 zdjęć, numer KRS; opis, numer konta
    – wyróżnienia „banerów” w aplikacji MyPetStory;
    – opublikowania”banerów” od czasu podjęcia przez Państwa decyzji do 1 maja 2025 r;
    – promowania „banerów” profilu na FB My Pet Story;
    – promowania „banerów” na naszym koncie na IG My Pet Story;
    – promowania „banerów” na instastory My Pet Story;
    – opublikowania”banerów” w newsletterze ZooBranży;
    – opublikowania”banerów” w newsletterze My Pet Story;
    – promowania „banerów” na social media ZooBranzy i Psa Rasowego.

WYNAGRIDZENIE

  1. Wynagrodzenie wynosi 599 zł + podatek VAT 23% na podstawie Faktury VAT wystawionej na podstawie zaakceptowanego zamówienia.

REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji, Uczestnicy Akcji mogą zgłaszać pisemnie w czasie trwania Akcji, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od jej zakończenia, z zastrzeżeniem, że za termin zgłoszenia reklamacji uznaje się datę stempla pocztowego placówki nadawczej.
  2. Reklamacja zgłoszona po terminie określonym w §4 ust. 1 Regulaminu Akcji nie wywołuje skutków prawnych.
  3. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i adres do korespondencji Uczestnika Akcji oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji, jak również być przesłana listem poleconym na adres Organizatora albo złożona w siedzibie Organizatora za pokwitowaniem.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Zarząd Organizatora Akcji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania przez Organizatora.
  5. O decyzji Zarządu Organizatora w sprawie zgłoszonej reklamacji Uczestnik Akcji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w pisemnej reklamacji, w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Akcji w przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego opublikowania.
  3. Zmiany w Regulaminie nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników Akcji.
  4. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Akcji będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.