Centrum Pomocy

Dowiedz się jak działa MyPetStory

Przedstawiamy krok po kroku jak korzystać z platformy MyPetStory. 

MyPetStory umożliwia już dziś prowadzenie działań marketingowych do sklepów zoologicznych i innych partnerów biznesowych a już niebawem na budowanie społeczności wokół swojego sklepu w aplikacji mobilnej prosimy o dodanie Państwa placówek w zakładce Moje placówki.  

 

WAŻNE: założenie i prowadzenie konta nie wiąże się z opłatami (Abonament free) dodatkowo firmy zarejestrowane mogą otrzymywać bezpłatnie magazyn ZooBranża.

 

I. Dodawanie konta firmowego w aplikacji MyPetStory?

 

1. Rejestracja

 

1. Wejdź na stronę www.mypetstory.pl/panel

2. Zarejestruj się. Załóż swoje konto, klikając przycisk Rejestracja i odbierz darmowy okres próbny.

3. Odbierz e-maila aktywacyjnego i zaloguj się.

4. Aby zobaczyć kupony w zakładce Oferta dla Ciebie pochodzące od innych firm z branży. Dodaj swoją firmę oraz Placówkę.

 

2. Dodawanie danych rejestrowych firmy do aplikacji:

 

  • zaloguj się na platformie MyPetStory panel.mypetstory.pl
  • w zakładce Moje placówki kliknij Dodaj dane swojej firmy. Tutaj podasz dane rejestrowe swojej firmy tak jak w CEIDG lub KRS.
  • aby otrzymywać i wysyłać kupony dodaj placówki jak poniżej:

 

3. Dodawanie placówki/marki:

 

W kolejnych kafelkach podaj dane placówek czyli np sklepów, które prowadzisz, marek, które masz w ofercie.

  • kliknij Dodaj nową placówkę. Placówka to Twój sklep lub hurtownia, gabinet, hotel lub schronisko. Jeśli jesteś dystrybutorem lub producentem, dodaj wszystkie marki z logo jako osobne Placówki.
  • Podaj adres Placówki, wybierz, w jakiej formie chcesz otrzymywać magazyn ZooBranża dla danej Placówki.
  • podaj adres i godziny otwarcia Placówki, jeśli przyjmujesz klientów na miejscu. To ważne, bo dzięki temu w przyszłości Twoi klienci będą mogli śledzić lokalizację Twojego sklepu na swoich smartfonach oraz otrzymywać od Ciebie Kupony

4. Jak wysyłać kupony?

 Aby wysyłać kupony musisz mieć dodaną firmę i przynajmniej jedną placówkę.

  • w zakładce Kupony kliknij przycisk Nowy kupon
  • wybierz usługodawcę (placówkę) z listy rozwijanej. Możesz tworzyć kupony dla kilku Placówek jednocześnie jeśli są to placówki tego samego typu
  • wybierz typ kuponu B2B
  • dodaj ZdjęcieHasło kuponu oraz Opis jak zrealizować kupon
  • wybierz do kogo ma trafić kupon oraz określ czas obowiązywania
  • wybierz Akcję kuponu – do wyboru masz opcje: Zrealizuj kupon, która kieruje klienta do placówki stacjonarnej oraz Przejdź na www która kieruje klienta na stronę www. Opcjonalnie możesz również podać Kod promocyjny kuponu, który klient poda przy zakupach w sklepie

Jak odbierać kupony?

  •  kliknij w zakładkę Oferta dla Ciebie
  • aby odbierać kupony musisz mieć zdefiniowaną conajmniej jedną placówkę.

W trakcie okresu wdrożenia aplikacji MyPetStory wszystkie funkcjonalności dostępne są zupełnie za darmo. Pamiętaj, by odwiedzać aplikację i sprawdzać Oferty dla Ciebie!

Podaj łapkę dam Ci apkę!

Co może robić sklep w aplikacji MyPetStory?

I. Dodawanie konta sklepu w aplikacji MyPetStory

1. Rejestracja

 

1. Wejdź na stronę www.mypetstory.pl/panel

2. Zarejestruj się. Załóż swoje konto, klikając przycisk Rejestracja i odbierz darmowy okres próbny.

3. Odbierz e-maila aktywacyjnego i zaloguj się.

4. Aby wysyłać oraz odbierać kupony w zakładce Oferta dla Ciebie pochodzące od innych firm z branży dodaj swoją firmę oraz Placówkę.

 

2. Dodawanie danych rejestrowych firmy do aplikacji:

 

  • zaloguj się na platformie MyPetStory panel.mypetstory.pl
  • w zakładce Moje placówki kliknij Dodaj dane swojej firmy. Tutaj podasz dane rejestrowe swojej firmy tak jak w CEIDG lub KRS.
  • aby otrzymywać i wysyłać kupony dodaj placówki jak poniżej:

 

3. Dodawanie placówki:

 

W kolejnych kafelkach podaj dane placówek czyli np sklepów, które prowadzisz.

  • kliknij Dodaj nową placówkę. Placówka to Twój sklep lub punkt usługowy. Jeśli masz więcej niż jeden, dodaj wszystkie punkty jako osobne Placówki.
  • Podaj adres Placówki, wybierz, w jakiej formie chcesz otrzymywać magazyn ZooBranża dla danej Placówki.
  • podaj adres i godziny otwarcia Placówki, jeśli przyjmujesz klientów na miejscu. To ważne, bo dzięki temu w przyszłości Twoi klienci będą mogli śledzić lokalizację Twojego sklepu na swoich smartfonach oraz otrzymywać od Ciebie Kupony

II.Wysyłanie kuponów do klientów sklepu oraz opiekunów zwierząt w okolicy

schemat wysyłania kuponów do klientów oraz opiekunów

Jak wysyłać kupony?

 Aby wysyłać kupony musisz mieć dodaną firmę i przynajmniej jedną placówkę.

  • w zakładce Kupony kliknij przycisk Nowy kupon
  • wybierz usługodawcę (placówkę) z listy rozwijanej. Możesz tworzyć kupony dla kilku Placówek jednocześnie jeśli są to placówki tego samego typu
  • wybierz typ kuponu B2C
  • dodaj ZdjęcieHasło kuponu oraz Opis jak zrealizować kupon
  • wybierz do kogo ma trafić kupon oraz określ czas obowiązywania
  • wybierz Akcję kuponu – do wyboru masz opcje: Zrealizuj kupon, która kieruje klienta do placówki stacjonarnej oraz Przejdź na www która kieruje klienta na stronę www. Opcjonalnie możesz również podać Kod promocyjny kuponu, który klient poda przy zakupach w sklepie
"Zrzut ekranu dodawanie kuponu"

III.Twórz społeczność lojalnych klientów

schemat tworzenia społeczności klientów

Zapraszaj klientów poprzez QR lub zaproszenie e-mail z panelu. Każdy zaproszony nowy klient, który zarejestruje się z Twojego polecenia zostanie przypisany do Twojego sklepu! Zapraszaj poprzez kupony! Udostępniaj wysyłaj do klientów

poprzez sms, messenger udostępnij z aplikacji na swoim profilu FB.

 

IV.Zbieraj lajki, społeczność się opłaca!

Sklepy z największą liczbą zaproszonych klientów korzystają bez opłat!

Liczbę polubień sprawdzisz w Raportach.

 

grafika - sklep
naklejka telefon RGB
naklejki zwierzęta RGB
Mypetstory_nak_POS

Sklepy z największą liczbą zaproszonych klientów korzystają bez opłat!

Liczbę polubień sprawdzisz w Raportach.

 

V.Współpracuj w zespołach deleguj zadania

  1. Współpraca w zespołach przy tworzeniu kuponów
  2. Delegowanie zadań
  3. Współpraca z podmiotami – osobami zewnętrznymi
  4. Automatyzacja procesów
  5. Wdrożenie marketingu w sklepie i poza nim
  6. Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej marki w sklepie
schemat działania zespolu - działanie 3

VI.Zaproś dostawcę, by promował swoje produkty!

schemat działań - dostawca

Przykład: Właściciel Sklepu sprzedającego produkty Dostawcy zaprasza Brand Managera

Dostawcy do swojego Sklepu w aplikacji. Od Tego momentu Dostawca promuje swoje produkty do klientów Sklepu, czyli Kupony tworzone przez dostawcę trafiają do telefonów opiekunów zwierząt, którzy polubili Sklep lub są w jego pobliżu.

 

Jak to działa?

Zaproś przedstawiciela dostawcy,

przydziel rolę Brand Managera jak obok a uzyska dostęp do organizowania promocji
w Twoim sklepie.

Producent ze swojego panelu organizuje promocję w sklepach. Klienci widzą kupony jako kupony wygenerowane przez sklep. Przychodzą do sklepu zrealizować kupon.

Na koniec rozlicz się z dostawcą liczbę wykorzystanych kuponów.

Niech dostawca zadba o komunikację swojej marki.
zrzut ekranu - działanie 4- zaporszenie

VII.Rejestruj zakupy użytkowników MyPetStory!

Opiekun zwierzaka 

posiada unikalne ID

w aplikacji

Opiekun okazuje aplikację ze swoim kodem ID w sklepie. Kod jest rozpoznawany przez czytniki kodów. Na tej podstawie rozpoznasz klienta i możesz rejestrować
jego zakupy, a także zintegrować z własnym programem lojalnościowym.

grafika- telefon-działanie 5

Co zrobić po kolei? wydrukuj checklistę  

  1. Zarejestruj się -> https://panel.mypetstory.pl (sprawdź pocztę i potwierdź e-mail)
  2. Dodaj dane firmy -> przejdź do zakładki moje placówki i kliknij +Dodaj dane rejestrowe
  3. Dodaj adres sklepu -> na drugim kafelku kliknij +Dodaj dane placówki/marki, jeśli masz więcej lokalizacji dodaj kolejne kafelki.
  4. Dodaj kupony -> przejdź do zakładki moje kupony i kliknij +Nowy kupon w prawym górnym rogu
  5. Zaproś klientów do sklepu -> przejdź do moich placówek, kliknij kafelek sklepu i przycisk Zaproś klienta wyślesz zaproszenie przez e-mail lub Pobierz kod QR wydrukuj i daj do zeskanowania klientom w sklepie <- będą przypisani do Twojej placówki
  6. Zaproś znajomych z branży, gabinety weterynaryjne, salony groomerskie schroniska -> Przejdź do zakładki moje placówki przycisk kliknij Zaproś użytkownika znajdujący się powyżej kafelków
  7. Zaproś dostawców -> Przejdź do zakładki Moje placówki, kliknij w wybraną placówkę i na górze w przycisk Zaproś współpracownika, wyślij zaproszenie 

Wykonuj czynności 4-7 regularnie i korzystaj z MyPetStory bez opłat!

Co może robić producent/dystrybutor w aplikacji MyPetStory?

I. Dodawanie konta producenta/dystrybutora w aplikacji MyPetStory

1. Rejestracja

 

1. Wejdź na stronę www.mypetstory.pl/panel

2. Zarejestruj się. Załóż swoje konto, klikając przycisk Rejestracja i odbierz darmowy okres próbny.

3. Odbierz e-maila aktywacyjnego i zaloguj się.

4. Aby wysyłać oraz odbierać kupony w zakładce Oferta dla Ciebie pochodzące od innych firm z branży dodaj swoją firmę oraz Placówkę.

 

2. Dodawanie danych rejestrowych firmy do aplikacji:

 

  • zaloguj się na platformie MyPetStory panel.mypetstory.pl
  • w zakładce Moje placówki kliknij Dodaj dane swojej firmy. Tutaj podasz dane rejestrowe swojej firmy tak jak w CEIDG lub KRS.
  • aby otrzymywać i wysyłać kupony dodaj placówki jak poniżej:

 

3. Dodawanie placówki:

 

W kolejnych kafelkach podaj dane placówek czyli np sklepów, które prowadzisz.

  • kliknij Dodaj nową placówkę. Placówka to Twój sklep lub punkt usługowy. Jeśli masz więcej niż jeden, dodaj wszystkie punkty jako osobne Placówki.
  • Podaj adres Placówki, wybierz, w jakiej formie chcesz otrzymywać magazyn ZooBranża dla danej Placówki.
  • podaj adres i godziny otwarcia Placówki, jeśli przyjmujesz klientów na miejscu. To ważne, bo dzięki temu w przyszłości Twoi klienci będą mogli śledzić lokalizację Twojego sklepu na swoich smartfonach oraz otrzymywać od Ciebie Kupony

II: Wysyłanie oferty do sklepów, lecznic i innych usługodawców (B2B)

schemat działań producentów

Jak wysyłać kupony?

 Aby wysyłać kupony musisz mieć dodaną firmę i przynajmniej jedną placówkę.

  • w zakładce Kupony kliknij przycisk Nowy kupon
  • wybierz usługodawcę (placówkę) z listy rozwijanej. Możesz tworzyć kupony dla kilku Placówek jednocześnie jeśli są to placówki tego samego typu
  • wybierz typ kuponu B2B
  • dodaj ZdjęcieHasło kuponu oraz Opis jak zrealizować kupon
  • wybierz do kogo ma trafić kupon oraz określ czas obowiązywania
  • wybierz Akcję kuponu – do wyboru masz opcje: Zrealizuj kupon, która kieruje klienta do placówki stacjonarnej oraz Przejdź na www która kieruje klienta na stronę www. Opcjonalnie możesz również podać Kod promocyjny kuponu, który klient poda przy zakupach w sklepie
zrzut ekranu producenci działanie 1

III: Wysyłanie oferty do klientów sklepów

schemat działań producentów-dzialanie 2

Spójna komunikacja marki. Realne wsparcie sprzedaży produktów w sklepie. Inspirowanie klientów do zakupu i zaproszenie do sklepu. Podkreślenie cech i walorów produktu. Precyzyjne dotarcie do zainteresowanej/zdefiniowanej grupy odbiorców, personalizacja pod kątem pupila.

 

zrzut ekranów, producenci-dzialanie 2

Jak to działa?

Sklep zaprasza przedstawiciela producenta, przydziela rolę Brand Managera i dostęp do organizowania promocji.

Producent ze swojego panelu organizuje promocję w sklepach.

 

IV: Lokowanie produktu przy artykułach merytorycznych (B2C)

Twój produkt to rozwiązanie problemu?

schemat, producenci-dzialanie 3(lokowanie produktów)
  1. Współpraca w zespołach przy tworzeniu kuponów
  2. Delegowanie zadań
  3. Współpraca z podmiotami – osobami zewnętrznymi
  4. Automatyzacja procesów
  5. Wdrożenie marketingu w sklepie i poza nim
  6. Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej marki w sklepie
schemat działania zespolu - działanie 3

Przykład: Właściciel sklepu X sprzedającego produkty firmy Y zaprasza Brand Managera

Dostawcy Y do swojej Placówki X w aplikacji. Od Tego momentu dostawca Y dba o  promocję swoich produktów do klientów sklepu X, czyli Kupony tworzone przez dostawcę trafiają do telefonów opiekunów zwierząt, którzy polubili sklep X lub są w jego pobliżu.

Co może robić Schronisko/Fundacja w aplikacji MyPetStory

I: Dodawanie konta schroniska lub fundacji do aplikacji MyPetStory

1. Dodawanie danych rejestrowych schroniska/fundacji do aplikacji:

  • zaloguj się na platformie MyPetStory panel.mypetstory.pl
  • w zakładce Moje placówki kliknij Dodaj dane swojej firmy. Tutaj podasz dane rejestrowe schroniska lub fundacji swojej firmy tak jak w CEIDG lub KRS.
  • konto organizacji non-profit jest bezpłatne

2. Dodawanie adresu schroniska:

W kolejnych kafelkach w zakładce Moje placówki podaj dane placówek czyli adresy schroniska/oddziałów, pod którymi odwiedzający będą mogli zobaczyć zwierzęta.

  • kliknij Dodaj nową placówkę. Placówka to Twój adres schroniska. Jeśli masz kilka oddziałów podaj wszystkie jako oddzielne, kolejne Placówki.
  • Podaj adres Placówki, wybierz, w jakiej formie chcesz otrzymywać magazyn ZooBranża dla danej Placówki.
  • Aplikacja poprosi o podanie nr KRS.
  • podaj adres i godziny otwarcia Placówki. To ważne, bo dzięki temu w przyszłości odwiedzający będą mogli śledzić lokalizację schroniska na swoich smartfonach oraz otrzymywać od Ciebie Kupony
  • Po założeniu placówki jest aktywowana po weryfikacji przez administratora systemu.

4. Jak promować adopcje przy użyciu kuponów adopcyjnych?

 Aby wysyłać kupony musisz mieć dodane dane rejestrowe i przynajmniej jedną placówkę.

  • w zakładce Kupony kliknij przycisk Nowy kupon
  • wybierz usługodawcę (placówkę) z listy rozwijanej. Możesz tworzyć kupony dla kilku Placówek jednocześnie jeśli są to placówki tego samego typu
  • dla organizacji non-profit dostępny jest wyłącznie kupon typu Adopcja oraz Wydarzenie
  • dodaj Zdjęcie zwierzaka do adopcji, Podaj Imię, Opis, Rok urodzenia, lub dokładną Datę jeśli jest znana. W polu Dodatkowe Informacje podaj w jaki sposób można adoptować zwierzę.
  • w drugim kroku wybierz Gatunek, Rasę, jeśli zwierzę jest wielorasowe wpisz Mieszaniec, wybierz Cechy szczególne takie jak Płeć, Rozmiar na podstawie których poszukujący znajdą pupila
  • określ czas obowiązywania
  • w czwartym kroku podaj adres strony www schroniska w polu Przejdź na www.

4. Jak odbierać kupony?

  •  kliknij w zakładkę Oferta dla Ciebie
  • aby odbierać kupony musisz mieć zdefiniowaną conajmniej jedną placówkę

 

II: Wysyłanie oferty do klientów sklepów

oferta schroniska lub fundacji

III: Twórz społeczność wokół schroniska

schronisko wspólnota schemat

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź czy ktoś już zadał pytanie podobne 

Dlaczego nie widzę kuponów

Aby odbierać kupony przejdź do zakładki Oferta dla Ciebie

Jeśli nie widzisz kuponów upewnij się, że masz dodaną conajmniej jedną Placówkę typu Sklep zoologiczny lub Salon groomerski lub Gabinet weterynaryjny lub Hotel w zakładce Twoje Placówki. 

Jeśli nie masz dodanych placówki przejdź do: Dodawanie placówki

Jeśli masz dodaną placówkę być może nie ma kuponów dedykowanych dla Twojej działalności.

Gdzie podać adres do wysyłki magazynu ZooBranża?

Aby podać dane wysyłkowe należy:

  1. przejść do zakładki Moje Placówki
  2. dodać dane rejestrowe firmy klikając Dodaj dane swojej firmy. Tutaj podasz dane rejestrowe swojej firmy, jak w CEIDG lub KRS. Dane te pozwolą współpracować z MyPetStory. Po podaniu danych adresowych iwstawieniu logo Kafelek Twojej Firmy zostanie utworzony.
  3. kliknij Dodaj nową placówkę. Placówka to Twój sklep lub hurtownia, gabinet, hotel lub salon. Podaj dane adresowe oraz wybierz opcję Chcę otrzymywać ZooBranżę w formie drukowanej. Na adres tej Placówki będzie wysyłany bezpłatnie magazyn ZooBranża.
  4. Dodaj kolejne placówki. Jeśli masz więcej sklepów dodaj wszystkie jako osobne Placówki
Co to jest placówka?

Placówka to Twój sklep, gabinet, hotel lub marka w zależności od tego jaki biznes związany z zoologią prowadzisz.

Placówki znajdziesz w zakładce Moje Placówki.

Uwaga: pierwszy kafelek jaki utworzysz w aplikacji to: + Dodaj dane Twojej firmy. Podaj dane zgodne z CEiDG lub KRS. Upewnij się że jesteś uprawniony aby założyć konto firmy w aplikacji. Te dane nie będą dla widoczne dla klientów.

Drugi kafelek to pierwsza placówka. Podaj typ działalności, dane kontaktowe, godziny otwarcia jeśli przyjmujesz klientów. Adresy Placówek typu sklep zoologiczny salon groomerski, gabinet weterynaryjny, hotel dla zwierząt, schronisko będą widoczne dla użytkowników aplikacji mobilnej. 

Jestem producentem: Jak wysłać kupon do sklepów?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Kto widzi moje kupony?

Kupony B2B docierają do sklepów, salonów groomerskich, gabinetów weterynaryjnych itp. oferujących produkty lub usługi dla danej grupy zwierząt. Ty sam decydujesz do jakich podmiotów gospodarczych dotrze Twój kupon definiując grupę jego odbiorców.

Kupony B2C są widoczne na ekranach smartfonów opiekunów zwierząt dla których są przeznaczone. Tworząc kupon sam określasz precyzyjnie grupę jego odbiorców.

Czy aplikacja jest płatna?

Dla opiekunów zwierząt aplikacja jest całkowicie bezpłatna i to się nie zmieni. Koszty związane z jej użytkowaniem ponoszą wyłącznie użytkownicy biznesowi (producenci, dystrybutorzy, sklepy zoologiczne). Jeśli jesteś jednym z nich otrzymasz jednak najpierw bezpłatny okres próbny, podczas którego będziesz mógł całkowicie za darmo przetestować funkcjonalności aplikacji i wybrać optymalnie dobrany do Twoich potrzeb plan abonamentowy (patrzhttps://mypetstory.pl/panel/). Poza tym po zakończeniu okresu próbnego ŻADNE opłaty nie zostaną naliczone jeśli najpierw nie wyrazisz na to zgody.

Ile dni jest ważny kupon?

Do 30 dni. Ty sam określasz okres ważności kuponu podczas jego tworzenia. W każdej chwili możesz również „ręcznie” zakończyć okres ważności kuponu (np. gdy zapasy produktów przeznaczonych do zdefiniowanej w nim promocji ulegną wcześniejszemu wyczerpaniu) przenosząc go do zakładki „Kupony zakończone” w Twoim panelu zarządzania kuponami. Wtedy natychmiast znika on ze smartfonów użytkowników.

Ile kuponów mogę dodać?

Od 10 do 100 kuponów B2C lub od 12 do 100 kuponów B2B miesięcznie. Ich liczba zależy od abonamentu jaki wybierzesz (patrz https://mypetstory.pl/panel/). Poza tym jeśli w trakcie miesięcznego okresu abonamentowego zabraknie Ci kuponów w każdej chwili możesz uzyskać dodatkowe.

Skontaktuj się

Masz pytania napisz lub zadzwoń.

MyPetStory

+48 668811248

kontakt@mypetstory.pl

Centrum pomocy

Share This