Centrum Pomocy

Dowiedz się jak działa MyPetStory

Przedstawiamy krok po kroku jak korzystać z platformy MyPetStory. 

MyPetStory umożliwia już dziś prowadzenie działań marketingowych do sklepów zoologicznych i innych partnerów biznesowych a już niebawem na budowanie społeczności wokół swojego sklepu w aplikacji mobilnej prosimy o dodanie Państwa placówek w zakładce Moje placówki.  

WAŻNE: założenie i prowadzenie konta nie wiąże się z opłatami (Abonament free) dodatkowo firmy zarejestrowane mogą otrzymywać bezpłatnie magazyn ZooBranża.

1. Rejestracja

1. Wejdź na stronę www.mypetstory.pl/panel

2. Zarejestruj się. Załóż swoje konto, klikając przycisk Rejestracja i odbierz darmowy okres próbny.

3. Odbierz e-maila aktywacyjnego i zaloguj się.

4. Po zalogowaniu wyświetlą się kupony z kategorii Oferta dla Ciebie. Pochodzą one od innych firm z branży. Kupony takie mogą tworzyć podmioty zarejestrowane jako Producent lub Hurtownia/Dystrybutor. Jeśli nie posiadasz jeszcze żadnej Placówki, kupony nie wyświetlą się.

 

2. Dodawanie firmy do aplikacji:

 

  • zaloguj się na platformie MyPetStory panel.mypetstory.pl
  • w zakładce Moje placówki kliknij Dodaj dane swojej firmy. Tutaj podasz dane rejestrowe swojej firmy tak jak w CEIDG lub KRS.
  • aby otrzymywać i wysyłać kupony dodaj placówki jak poniżej:

 

3. Dodawanie placówki/marki:

 

W kolejnych kafelkach podaj dane placówek czyli np sklepów, które prowadzisz, marek, które masz w ofercie.

  • kliknij Dodaj nową placówkę. Placówka to Twój sklep lub hurtownia, gabinet, hotel lub schronisko. Jeśli jesteś dystrybutorem lub producentem, dodaj wszystkie marki z logo jako osobne Placówki.
  • Podaj adres Placówki, wybierz, w jakiej formie chcesz otrzymywać magazyn ZooBranża dla danej Placówki.
  • podaj adres i godziny otwarcia Placówki, jeśli przyjmujesz klientów na miejscu. To ważne, bo dzięki temu w przyszłości Twoi klienci będą mogli śledzić lokalizację Twojego sklepu na swoich smartfonach oraz otrzymywać od Ciebie Kupony

4. Jak wysyłać kupony?

 Aby wysyłać kupony musisz mieć dodaną firmę i przyjnajmniej jedną placówkę.

  • w zakładce Kupony kliknij przycisk Nowy kupon
  • wybierz usługodawcę (placówkę) z listy rozwijanej. Możesz tworzyć kupony dla kilku Placówek jednocześnie jeśli są to placówki tego samego typu
  • wybierz typ kuponu B2B
  • dodaj ZdjęcieHasło kuponu oraz Opis jak zrealizować kupon
  • wybierz do kogo ma trafić kupon oraz określ czas obowiązywania
  • wybierz Akcję kuponu – do wyboru masz opcje: Zrealizuj kupon, która kieruje klienta do placówki stacjonarnej oraz Przejdź na www która kieruje klienta na stronę www. Opcjonalnie możesz również podać Kod promocyjny kuponu, który klient poda przy zakupach w sklepie

4. Jak odbierać kupony?

  •  kliknij w zakładkę Oferta dla Ciebie
  • aby odbierać kupony musisz mieć zdefiniowaną conajmniej jedną placówkę.

W trakcie okresu wdrożenia aplikacji MyPetStory wszystkie funkcjonalności dostępne są zupełnie za darmo. Pamiętaj, by odwiedzać aplikację i sprawdzać Oferty dla Ciebie!

Podaj łapkę dam Ci apkę!

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź czy ktoś już zadał pytanie podobne 

Dlaczego nie widzę kuponów

Aby odbierać kupony przejdź do zakładki Oferta dla Ciebie

Jeśli nie widzisz kuponów upewnij się, że masz dodaną conajmniej jedną Placówkę typu Sklep zoologiczny lub Salon groomerski lub Gabinet weterynaryjny lub Hotel w zakładce Twoje Placówki. 

Jeśli nie masz dodanych placówki przejdź do: Dodawanie placówki

Jeśli masz dodaną placówkę być może nie ma kuponów dedykowanych dla Twojej działalności.

Gdzie podać adres do wysyłki magazynu ZooBranża?

Aby podać dane wysyłkowe należy:

  1. przejść do zakładki Moje Placówki
  2. dodać dane rejestrowe firmy klikając Dodaj dane swojej firmy. Tutaj podasz dane rejestrowe swojej firmy, jak w CEIDG lub KRS. Dane te pozwolą współpracować z MyPetStory. Po podaniu danych adresowych iwstawieniu logo Kafelek Twojej Firmy zostanie utworzony.
  3. kliknij Dodaj nową placówkę. Placówka to Twój sklep lub hurtownia, gabinet, hotel lub salon. Podaj dane adresowe oraz wybierz opcję Chcę otrzymywać ZooBranżę w formie drukowanej. Na adres tej Placówki będzie wysyłany bezpłatnie magazyn ZooBranża.
  4. Dodaj kolejne placówki. Jeśli masz więcej sklepów dodaj wszystkie jako osobne Placówki
Co to jest placówka?

Placówka to Twój sklep, gabinet, hotel lub marka w zależności od tego jaki biznes związany z zoologią prowadzisz.

Placówki znajdziesz w zakładce Moje Placówki.

Uwaga: pierwszy kafelek jaki utworzysz w aplikacji to: + Dodaj dane Twojej firmy. Podaj dane zgodne z CEiDG lub KRS. Upewnij się że jesteś uprawniony aby założyć konto firmy w aplikacji. Te dane nie będą dla widoczne dla klientów.

Drugi kafelek to pierwsza placówka. Podaj typ działalności, dane kontaktowe, godziny otwarcia jeśli przyjmujesz klientów. Adresy Placówek typu sklep zoologiczny salon groomerski, gabinet weterynaryjny, hotel dla zwierząt, schronisko będą widoczne dla użytkowników aplikacji mobilnej. 

Jestem producentem: Jak wysłać kupon do sklepów?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Kto widzi moje kupony?

Kupony B2B docierają do sklepów, salonów groomerskich, gabinetów weterynaryjnych itp. oferujących produkty lub usługi dla danej grupy zwierząt. Ty sam decydujesz do jakich podmiotów gospodarczych dotrze Twój kupon definiując grupę jego odbiorców.

Kupony B2C są widoczne na ekranach smartfonów opiekunów zwierząt dla których są przeznaczone. Tworząc kupon sam określasz precyzyjnie grupę jego odbiorców.

Czy aplikacja jest płatna?

Dla opiekunów zwierząt aplikacja jest całkowicie bezpłatna i to się nie zmieni. Koszty związane z jej użytkowaniem ponoszą wyłącznie użytkownicy biznesowi (producenci, dystrybutorzy, sklepy zoologiczne). Jeśli jesteś jednym z nich otrzymasz jednak najpierw bezpłatny okres próbny, podczas którego będziesz mógł całkowicie za darmo przetestować funkcjonalności aplikacji i wybrać optymalnie dobrany do Twoich potrzeb plan abonamentowy (patrzhttp://mypetstory.pl/panel/). Poza tym po zakończeniu okresu próbnego ŻADNE opłaty nie zostaną naliczone jeśli najpierw nie wyrazisz na to zgody.

Ile dni jest ważny kupon?

Do 30 dni. Ty sam określasz okres ważności kuponu podczas jego tworzenia. W każdej chwili możesz również „ręcznie” zakończyć okres ważności kuponu (np. gdy zapasy produktów przeznaczonych do zdefiniowanej w nim promocji ulegną wcześniejszemu wyczerpaniu) przenosząc go do zakładki „Kupony zakończone” w Twoim panelu zarządzania kuponami. Wtedy natychmiast znika on ze smartfonów użytkowników.

Ile kuponów mogę dodać?

Od 10 do 100 kuponów B2C lub od 12 do 100 kuponów B2B miesięcznie. Ich liczba zależy od abonamentu jaki wybierzesz (patrz http://mypetstory.pl/panel/). Poza tym jeśli w trakcie miesięcznego okresu abonamentowego zabraknie Ci kuponów w każdej chwili możesz uzyskać dodatkowe.

Szybki serwis

Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate.

Unlimited Support & Updates

Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate.

Reach Us

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus voluptatem.

MyPetStory

+48 668811248

kontakt@mypetstory.pl

Centrum pomocy